torsdag 6 december 2007

Det där om träningskläder.



Funktionella och snygga träningskläder kan göra träningen enormt mycket roligare. Löpartights, jacka, t-shirt och linnen i material som andas är underbart. När man känner sig välklädd kan man helt fokusera på träningen istället för att lägga ned energi på att fundera på hur man ser ut.

Mina favoritlöparkläder kommer från Craft. Bra kvalite, snygg och funktionell design och sköna att ha på sig. Mycket mer behöver man inte. Deras löpartights är väldigt bra enligt mig, och efter att provat en hel del olika sorters märken har jag fastnat för crafts produkter. Har tightsen i både lång och capri-modell. Liksom t-shirtar och en rad andra träningskläder. Det är roligt att handla nya kläder till träningen.

Har ni några favoritmärken när det kommer till träningskläder?

7 kommentarer:

Sofy sa...

Kan bara hålla med, Crafts tights är toppen! och deras underställströjor. Vill man spara in lite på slantarna tycker jag faktiskt att everests underställ funkar de med!

Anna (Orka mera) sa...

Jag är inte trogen något särskilt märke utan blandar vilt mellan craft, nike och adidas på löpkläder. Övriga träningskläder blir oftast röhnish, nike, better bodies....

Anette sa...

Kör med Newline och Nike. Craft har jag aldrig provat, man kanske ska göra det. Behöver inhandla ett par vinterlöpartights bl a.

Mjölksyra sa...

Jag har inga speciella favoritmärken! Jag blandar gärna både märkes och H&M och liknande!

/Bille

Sara sa...

Även min träningsgarderob innehåller mest Craft även om en ny favorit har dykt upp, Houdini (eller hur det nu stavas) men då de är betydligt dyrare så är jag fortfarande trogen Craft.

Fast på fötterna är det oftast NewLine som gäller!

Anonym sa...

Jag gillar nike. Det brukar oftast vara knaon kvalitét på deras kläder. Brallorna på bilden ser sköna ut!

Katti sa...

Craft är helt klart en av favoriterna, i alla fall när det gäller funktionella kläder för löpning. Ett plus är ju att de är så snygga! :-) Nike är också en favvis.